2004.03.16. 19:13 | Lucilla | komment

Néha érik az embert meglepetések. És ezek a meglepetések igen nagyok bírnak lenni, ha államigazgatási ügyről van szó.

Ma elmentünk az OEP-hez, mivel a gyedemről nem kaptam papírt és vészesen közeledik az adóbevallás határideje. Persze, hogy nem kaptam papírt, ebben semmi meglepő nincs, tavaly sem kaptam, akkor telefonon egyeztettem akkoriban, a címet is átírták, de úgy látszik nem eléggé....Nos, felkerekedtünk Ákossal, felszereltem magunkat egy napi hideg élelemmel, kellő mennyiségű folyadékkal és főként egy tonna szórakoztató izét pakoltam a kocsiba, és még befele is konstatáltam, hogy milyen jó, hogy van kólaautomata, ez kihúz majd az éhhalál közeli állapotból. Erre meg? A biztonsági őr aszondja, ne is vegyek sorszámot, menjek csak az 5-ös ablakhoz, mingyár végeznek, akik ott vannak. És kb. 10 másodperc múltán már mehettünk is, le sem ültem, már a kezemben volt a papír. Az állam meg valahol a padlón. Így hát elmentünk Brendonozni, ha már így rákészültem a napra.

Ákos ma nagyon nyűgös, pedig a nap jól indult, jó kedvvel ébredt. De délután már nem aludt, csak kb egy órát. És köhög. Remélem, ennyiben is maradunk. Jó lenne, ha nyári álomba vonulna az összes ócska és kevésbé ócska baci, vírus, élősködő. Unom már.

süti beállítások módosítása