2004.03.19. 22:41 | Lucilla | komment

Ma is kihasználtuk rendesen ezt a hirtelen jött tavaszt. Elmentünk a Városligetbe, találkoztunk a dédivel és jól megetettük a kacsákat. De jó is volt sütkérezni a tavacska partján...

Ákos hozta a formáját, hangosan kurjongatva etette a kacsákat, és ha már ott volt, vázlatot vett fel a kacsákról későbbi olajfestményhez:)

Lufi is került, aki a Szi névre hallgat:

Aztán ebédeltünk egy jót a dédinél, és hazaszaladtunk. Ákos útközben elaludt, ismét dilemma elé állítva az anyját, hogy mikor is porszívózza ki a szobáját, mielőtt jönnek a nagyiék.

Én meg délután állásinterjúra mentem, amire hirtelen felindulásból vállalkoztam, ennek meg is lett az eredménye: nem sikerült jól. Most olyan 99%-ot adok arra, hogy nem fognak visszahívni, bár ezt nem is  bánom annyira, mert egyelőre nem akarok ügyvédbojtár lenni. Ahhoz még keserednem kell egy kicsit. És most amúgy is tavasz van, ilyenkor nem megy a keseredés.Annyira. Mert kicsit azért szomorú vagyok, mert azért szeretek lehengerlő lenni, és az ma a legkevésbé sem voltam.

süti beállítások módosítása