2004.06.10. 21:05 | Lucilla | komment

Végre sikerült a nyarat (ami csak ízleítőt ad magából, és már megy is elfele) egészen testközelből megtapasztalni, olyannyira, hogy leégett az orrom.

A Velencei tónál jártunk, főosztályi kiránduláson. Egész jól sikerült.

Ákos - úgy néz ki - a gyógyulás útjára lépett. Ma a dokibácsi meg is írta az egészséges papírt hétfőre, bár azért csak kérdőjellel. Tegnap és ma már nem volt láza, napok óta nem kapott lázcsillapítót. Bár ma mintha kicsit meleg lett volna, de nagyon-nagyon rossz hangulatban volt, így jól elfelejtettük a lázmérést. Na mindegy, majd éjszaka még megnézem párszor. Persze nem hiányolt, talán csak tegnap este említett meg. És hát ma jól meg volt sértődve, én hozzá sem nyúlhattam, csak apa volt jó mindenre. Azért az nagyon tetszett neki, ahogy eljátszottam, hogyan biciklizik apája. Azért szép kis meccs lesz visszaszoktatni a régi kerékvágásba, most nagyon hisztis, így lábujjhegyen járunk...

Tubisát nézünk (Sebaj Tóbiás):

Most kettesben vagyunk. Zacco elment Hannaval a HP 3-t megnézni. Remélem, én is meg tudom még nézni a hétvégén. Holnap akartam, de holnap este is dolgozom, még egy alkalom van Ráckevéből, ezt már a becsület kedvéért is végig kell csinálnom. Ákos a nagyágyon alszik.

Hétvégén persze megint nem lesz szép idő. Pedig juniális lesz. Bele kell törődnöm, hogy ez a nyár ilyen lesz. Na bumm.

süti beállítások módosítása