2004.06.13. 14:55 | Lucilla | komment

Hát, az időjárásjelentés néha nem jön be. Főleg, ha politikusok is beleugatnak. Péntek délutánra Demszky tornádót jelzett előre, be is ijedtünk jól, én főleg, mivel feltett szándékom volt, hogy kimegyek Ráckevére, és letanítom az utolsó órát. Mivel a tornádónak semmi előjele nem volt, hát ki is mentem, de a biztonság kedvéért vittem kabátot, meg esernyőt.

Persze mondanom sem kell, hogy tornádó sehol, még csak egy kis viharka sem, az óra alatt a helybéliek a Dunában vizilabdáztak, én meg néztem őket kissé irigykedve. Meg kell hagyni, Ráckeve nagyon jó hely, akárhányszor csak arra játram, megállapítottam, hogy oda kellene menni lakni. De elég nagy lépés lenne, azt hiszem...

Tegnap szintén pazar idő volt, bár mivel esőt és lehülést jeleztek előre, jól felöltöztünk, Ákos hosszúnacit kapott. És mivel tudatlanok voltunk, fürdőruhát sem vittünk, pedig jó kis medence volt.

A Juniális nagyon jóra sikeredett, minden elismerésem a rendezőké, hihetetlen jó programokat találtak ki kicsiknek és nagyoknak egyaránt. Egy percig sem kellett unalom ellen kezelni Ákost, pedig nagyvonalúan kihagytuk a délutáni alvást. A sláger persze az ugrálóvár volt, de a különböző fajátékok is nagyon bejöttek neki, főleg a különböző járgányok. Apával elkötöttek egy brindó-hintót, és azzal kerekeztek fel s alá, Ákos és Olivér nagy örömére. Később megérkeztek, pontosabban visszajöttek Kocekék is, így kész babatali kerekedett. Évával fakavicsokért órák hosszat logikai játékokat oldottunk meg, sikerült második helyezettként egy csomag színes gyurmára szert tennünk.

Este persze már volt para, mivel olyan fáradt volt Ákos, hogy alig látott. Szerencsére Zacco egy kollégájával összefutottunk, aki kocsival volt és csodák csodájára autósülés is akadt, így nem kellett tömegközlekedéssel húzni az időt.

Jól lesültünk mindahányan, én kisebb napszúrást is szereztem, de el kell mondjam, idén az egyik legjobb napunk volt a tegnapi.

Mivel az összeszedettség nem volt jellemző ránk, a fényképezőben elem nem volt, így fotós illusztráció ezúttal elmarad, az emlékek a fejünkben várhatnak rosszabb napokra, amikor is erőt meríthetünk belőlük.

süti beállítások módosítása