2004.10.05. 22:15 | Lucilla | komment

Ákos kapott elektromos fogkefét. Hátha ezzel nem lesz kínszenvedés a fogmosás. Mert a sima fogkefével üvöltés van, minden este. Fogmosni márpedig kell, és alaposan, Ákos persze a fogkrémet szereti lenyalogatni, ezt akár többször is hajlandó megismételni, de a rendes fogmosás az nem kell. Így hát kénytelen vagyok visszaélni erőfölényemmel...Persze üvöltés ezerrel. Így hát beruháztunk egy helyes kis elektromosra, hátha. Hát egyelőre nem. Vagy nemigen. Tegnap még meg is ijedt tőle, amikor bekapcsoltam, aztán megbarátkozott vele, és még a szájában is beletette, berregve. Ám a hátsó fogakat nem mossa meg. Most mitévő legyek? Mert így ismét erőszakhoz kéne folyamodni. Egyelőre adtam némi időt a dolognak és türelmesen tanítgatom, de pár napnál többet nem hagynék alapos fogmosatlanul. Legfeljebb visszatérünk a hagyományos megoldáshoz, és várok a másikkal pár hónapot, hátha később elég érdekes lesz. Meglátjuk.

Ma megint voltak apával úszni, én pedig jól meglestem őket. Olyan hihetetlenül ügyes! Szépen fogta a deszkát és úszott. És magától beleugrik a vízbe, akár úgy is, hogy apa jó messze van, így a vízbe érkezik, jól elsüllyed és pár másodpercig víz alatt van. A foglalkozás végén pedig csúszdázni lehet, ami külön boldogság. Csütörtökön ismét megyünk, ha nem jön közbe semmi.

süti beállítások módosítása