2004.07.26. 22:26 | Lucilla | komment

Az elmúlt héten nyár volt. Erről tanuskodnak a képek.

kutyálkodok:

jajj, úgy élvezem én a strandot, ottan annyira szép és jó:

és találkoztam a barátaimmal is:

Most viszont ismét hideg van, és majdnem ősz.

Eltörött a szemüvegem. Az egyetlen. Kiesett belőle a lencse. Elmentem, gondoltam, nem nagy ügy, majd kicserélik. Az első helyen 24.000 Ft lett volna (jelzem, csak egy üvegcsere lenne), és 8 munkanap. Köszöntem szépen, én 8 nap múlva szándékaim szerint Európa másik felén leszek. A következő helyen 11.000 ft volt az első ajánlat, de hát...hogy is mondjam....az vastag üveg lenne, bevonat nélkül...., jobban járok a 34.000 ft-os megoldással. És szintén 8 munkanap, mindezt olyan boltban mondták, amely magát úgy hirdeti, hogy akár 1 óra alatt szemüveghez juttatnak.

Végül is visszamentem oda, ahol maga a szemüveg készült. 4000 ft, tokkal vonóval, és nem vastag lencse. És ha már ilyen olcsón megúsztam, csináltattam rögvest egy másik szemüveget is. Mert szemüveg nélkül maradni ilyen vaksi szemekkel...hát...senkinek nem kívánom. Ez van. Később elgondolkodom a műtéten.

 

süti beállítások módosítása