2004.09.22. 21:23 | Lucilla | komment

A mai napot itthon töltöttük.

Már a negyedig őrjöngő éjszaka után ma hőemelkedéssel ébredt Ákos, ráadásul éjjel hányt is egyet, szóval meggyőződésem volt, hogy a nátha átfordult torokgyulladásba, de Sándor doktor megcáfolta elméletemet, szerinte a foga. Amiben nagy igazság lehet, Ákos éjszakánként nagyon-nagyon panaszkodik a fogára/szájára. Mondjuk azt nem hagyja, hogy dentinox-szal bekenjem.

Az éjszaka amúgy nagyon nehézre és hisztisre sikerült, mert miután túljutott a fájaszám krízisen, elkezdett mulatni az ágyban, és ezt mi nehezményeztük hajnali 2 órakor.
Bevittem az ágyába, de ott meg csak sírt, és sírt, és semmi nem használt. Aztán körülbelül egy óra múlva elaludt (addig persze sok-sok csitítási kísérlet fulladt kudarcba). Reggel persze álmosan ébredt, és mivel hőemelkedése is volt, hát abban maradtunk, hogy itthon töltjük a mai napot, különösen, mert szerda lévén kormányülés, tehát a munka nem olyan sok. 

Ha nem lettem volna a végkimerülés határán, tulajdonképp nagyon jó napunk lett volna. Ákos szerencsére egyáltalán nem volt nyűgös, kifejezetten jól kommunikáltunk, egész jól evett, aludt, és jókat játszott. Csak én tengtem-lengtem a túlélésre játszva. Délután sikerült egy fél órát aludnom, ez arra volt elég, hogy még most is nyitva bírom tartani a szemem.

Kíváncsi vagyok, a holnappal mi lesz.

süti beállítások módosítása