2005.01.10. 21:37 | Lucilla | komment

Ákos 3 hét óta először ment bölcsödébe. A 3 itthon töltött, keltésnélküli hét szépen elfeledtette vele a kelés fájdalmát, így ma reggel kifejezetten gyorsan felébredt, és szépen magától ment a pelenkázóra, és IDŐBEN elindultunk itthonról. A bölcsibe már szaladt befelé. Karácsonyra csuklós buszokat kaptak a bölcsödében, kiskomám pedig épp a busz korszakát éli, itthoni két buszával kel és fekszik...Na a bölcsiben azonnal megrohanta a buszt, hiába mentem az ablakhoz, nem is figyelt, aztán délután, amikor mentem érte, még mindig a buszokkal játszott, kérdeztem a gondozónőt, hogy egész nap? Azt mondta, hogy nem tudja, de amióta ő van, azóta tuti.

Goffrit ettünk a minap, apa advokaat-krémmel, ami - ugyi - alkoholos, így Ákosnak nem szándékoztunk adni belőle. Persze ő kért, apa viszont mondta neki: nem, Ákos, majd ha megnősz, kapsz belőle. Erre ő kihúzva magát, és elég magabiztosan: én nagy vagyok!

süti beállítások módosítása