2004.08.30. 19:53 | Lucilla | komment

Kicsit le vagyok maradva a blogirásban, annyira jól ülök a babérjaimon, hogy Belgiumot sikerült végre blogba öntenem...

A múlt hétvégén Kaposváron voltunk, hogy végre a nagyszülők is élvezhessék Ákost. Ismét sikerült mindenkit az ujja köré csavarnia.

A barackot saját kezűleg szedtem, és meozom le...hmmm...nagyon finom:

A kerti kádba beleugrott egy béka. Hát ez a béka egy ugri-bugri állat, igaz mi a Mamával jól rá is segítettünk, jól megijesztettük azzal a bottal, így hát nem volt más választása, mint szépen ugrálni:

Minden nap kétszer felmentem a hegyre, és leszedtem az összes bálnát a bokorról. Bálnaevés után így néztem ki (még jó, hogy nem volt rajtam ruha, mert anya szívinfarktust kapott volna a foltoktól):

Mivel jó messzire lőttem a labdát, most nagyon büszke vagyok magamra:

Itt is bálnát eszem:

Itt pedig új tudományomat gyakorlom, ugyanis tudok a bilibe termelni. Ha akarok. És nem mindig akarok, de néha jófej vagyok, és megörvendeztetem anyáékat. Ha nekik ez kell a boldogsághoz....ám legyen...:

Ez a hét viszont nem kezdődött valami jól: reggel kiderült (persze fél 8-kor), hogy a bölcsöde nem üzemel még, legalábbis szerdáig nem. Így hát átrohantam a másik bölcsödébe Ákossal, és nagy megkönnyebbülésemre fogadták Ákost. Szerencsére a bölcsi a másik kiköpött mása, és a gondozónéni is igencsak meggyőző volt. Én persze napközben rémeket láttam, hogy Ákost ez az élmény egy életre elijeszti a közösségtől, merthogy idegen nénik, idegen gyerekek, de Zacco elmondása szerint semmi gáz nem volt, leszámítva, hogy nem aludt délután (ezt a másikban is szokta csinálni), illetve hogy teleeresztette a gatyáját, ezért a gondozónők pelenkát adtak rá. Igen, azt hiszem, nem ez  az a két nap, amikor Ákos szobatiszta lesz. Bár délután csont nélkül ment neki. Mindegy, majd szerdán beszélek Ági nénivel.

Amúgy Ákos nagyon várta a bölcsit (már csak ezért is gáz, hogy nem volt nyitva), egész úton verseket szavalt, hogy mit fog elmondani Áginininek. Olyan egy édes volt, ahogy mellettem csattogott és skandálta: ájj ha pios, ájj ha sága, mehecc, zöd a lámpa. Meg hogy hinta, painta, szépen szolo pacsirta, lokd meg pajtas a hintát, elérjem pacsirtat (sic!).

süti beállítások módosítása