2004.09.26. 20:13 | Lucilla | komment

Nos, aki sztahanovista, az sztahanovista. Egy ilyen hét után, mint ami mögöttem áll, egy normáls munkaerő a következő hetet betegség okán otthon tölti. Engem azonban más fából faragtak. Én péntek éjjel betegszem meg, szombaton haldoklom, vasárnapra jobban leszek, hétfőn munkaképesen munkába állok.

A péntek éjszakát ellenségeimnek sem kívánom, gyomorrontás, vírus, ki tudja, talán nem is érdekes, lényeg a lényeg, kegyetlenül rosszul voltam. A szombatot viszont általudtam, ami a restanciámat tekintve igen csak kellett. A gyomrom viszont még nem a régi...

Anyuék nálunk töltötték a hétvégét, ami most különösen jól jött. A tegnapi agóniám közepette megnyugtató volt az a tudat, hogy Ákos jó kézben van és még jól is szórakozik. Egerben voltak meglátogatni a nagynénémet. Ma pedig egész délelőtt az öcsémék házának játszóterén homokozott.

süti beállítások módosítása