2005.11.06. 21:43 | Lucilla | komment

Ákos végre hazajött, úgyhogy teljes a család végre. Remélem gyorsan visszarázódunk a normál kerékvágásba, mert most visszatértek a hisztis agyeldobások minden akarattal nem egyező ajánlatra...Tettünk a szobájába egy város utakat ábrázóló szőnyeget, annyira boldog kiskomám, egész nap ott tologatta rajta a teljes gépjárműparkot, pedig amúgy a legritkábban tölt hosszabb időt a szobájában.

Mi tegnap koncerten voltunk, nagyon élveztem, de ismét rá kellett döbbennem, hogy mennyire kijöttem a gyakorlatból, a dohányfüsttől fuldokoltam és jól megfájdult a fejem, pedig isteni volt a vacsora is.

A mai nap sem volt a siker napja, úgy elégettem az almás sütit, hogy órákig érezni lehetett a füstöt...Rövid egy hétvége ez a mai, és milyen hosszú egy hét áll előttem, büszke leszek magamra, ha nagyobb gáz nélkül túlverekedem magam rajta....

süti beállítások módosítása