2005.11.13. 00:04 | Lucilla | komment

Ma ismét meg kellett állapítanom, hogy egy majdnem négy évessel mennyire könnyű az élet. 

Ma elmentünk a "labdás oviba" (ez az ikea játszóháza, az utóbbi idők slágere), kocsival mentünk kettesben, útközben kedélyesen elcsevegtünk a forgalomról, és megígértem neki, hogy majd megyünk egyszer egy kört a hannoveri villamossal (aaaaanya, tudod, melyik villamossal menjünk, aaaaaaanyyyaaaaa, azzal a sárga hamoverivel menjünk), bár én megbántam az ikeát, mert irdatlanul sokan voltak (na ja, kijött a hideg, mindenki rádöbbent, hogy jáááj, mingyár karácsony), és végül is semmit nem akartam venni, de ha már ott voltam, beszereztem anyósomnak ezt-azt, meg magunknak is, de 3 dologért több, mint fél órát álltam sorban. Ákos addig a játszóházban volt, és nagyon szemrehányóan firtatta, hogy miért is kellett neki onnan kijönni, de szépen megértette, hogy egyrészt sietünk, mert este jön a Zsuzsi, másrészt meg hosszú sorban várakoznak a gyerkőcök a bejutásra. Szépen átcsattogtunk kézenfogva az árkádba, közben a sugárban játszóház volt, de ott is egy szavamra továbbjött, a hídon megtekintettük a hévonatot, aztán kedélyesen elcsevegve a hévonatok lelkiéletéről bementünk az intersparba bevásárolni, ahol szintén teljesen célirányosan tudtam bevásárolni, mert szépen ült a kocsiba (na amikor meglátta a játékautós bevásárlókocsit, akkor kicsit veszélybe került a jókedély, de ismét elővettem a jönaZsuzssietünk dumát, hatott), elfecsegtünk a joghurtokról ("mert azt én nagyon szeretem"), meg mindenféléről. Utána szépen vissza az ikeába, be a kocsiba, kezébe fogta az ásványvizes üveget, és nagyjából a második kanyarnál bevágta a szunyát. Fél éve egy ilyen túra nagyjából 10 hisztiközeli helyzetet hozott volna, kb. 3 kibontakozott hisztivel, és valószínűleg kb. egy óra után már én is kezdtem volna a türelmem végére érni.

Ja és már felesel is kiskomám. Tegnap például apa többedik kísérletre próbálta elküldeni kezet mosni, de közben tele volt a szája, erre Ákos visszaszól: teleszájjal nem beszélünk! Mit lehet ilyenkor mondani, amikor tulajdonképp neki van igaza...

süti beállítások módosítása