2006.06.19. 22:09 | Lucilla | komment

Amikor Ákosért mentem az oviba, szaladt felém, leguggoltam hozzá, hogy megpusziljam, erre a nyakamba omlott, és sírós hangon panaszolta: Ági néni azt mondta, hogy rossz vagyok ma! Nagyon el volt szontyolodva kiskomám. Kérdezem tőle, hogy miért mondta ezt Ági néni, tényleg rossz volt-e. Erre ő tiltakozott, hogy ő bizony nem volt rossz. Kérdezem, hogy mi történt, miért mondta Ági néni, amit. Erre el kezdte mesélni, hogy egy bizonyos Olivér bizonyos dizzzelmozdonnyal játszott, és nem adta oda. Kérdem én: és erre te mit tettél? Hát elvettem tőle! - válaszolt Ákos. Részleteket nem közölt, de gondolom az elvétel nem sikerült túl finomra. Szóval, Ági néni nem alaptalanul minősítette e tettet rosszaságnak, magyaráztam Ákosnak, aki ezzel kénytelen volt egyetérteni. Utána már vidáman csacsogva mentünk hazáig. 

süti beállítások módosítása