2008.04.15. 21:58 | Lucilla | komment

Holnaptól hivatalosan is mindenórásak leszünk Áronbabával, aki a jelek szerint egyelőre jól érzi magát odabenn. A méhlepény továbbra is éretlen, a ctg tökéletes, a flowmetria is jó volt ma is. További vizsgálatnak nem vetettem alá magunkat, úgyhogy a méhszáj állapotáról nincs információ. Ezzel együtt persze bármikor megkezdődhet a kibújási procedúra, emlékeim szerint Ákos sem jelentette be előre, hogy éppen április 7-én kíván világra jönni.

Ma elmentem a Madarász utcai gyerekkórházba és elsajátítottam a légzésfigyelő riasztás esetén teendőket, hát őszintén remélem, hogy sosem lesz rá szükség, de jobb a békesség, ugyi. Ezzel a felkészülési program végére is értem, azt hiszem.

Ákos mostanában - valószínűleg erős összefüggésben a kistesó érkezésével - eléggé nehezen kezelhető lett, időnként beleőszülünk, mire ágyba kerül. Ma este viszonylag könnyen ment az este, de amikor apa kitartott azon ukáza mellett, hogy egy patmat (azaz egy epizód a Kétbalkezesek c. csehszlovák remekműből) után bizony aludni kell menni, és ebből Ákos fűfaígéretei ellenére (nem lesz kijárkálás a szobából, egyedül alszik, stb...) sem engedett, kijelentette nekem: most nagyon haragszom apára! Majd az apjával is közölte: nem bocsátalak meg!

süti beállítások módosítása