2009.05.31. 23:09 | Lucilla | komment

Lundba megérkezett a nyár, napok óta fantasztikus meleg van, az uram már-már hőgutát készül kapni. Persze a meleg az itt egészen más dimenzióban értelmezendő, a meleg itt a 20 fok feletti hőmérsékletet jelenti, ma pl. 21-22 fok volt, de ennél jóval több volt ez érzetre, én kb. 26-28-ra taksáltam volna. A svédeknél ez már maga a strandidő, 23 fok felett itt már az extrém hőségben alkalmazandó óvintézkedésekről ír a sajtó ... Én persze ennél sokkal melegebbet is el tudnék viselni, de ez a mai idő már igencsak kedvemre való volt.

A jó időre tekintettel ma kerti partira voltunk hivatalosak Ákos barátnőihez, akik szert tettek egy vadiúj grillezős berendezésre. Hát, mit mondjak, irigykedtem rendesen, amilyen fantasztikus falatok kikerültek ebből a csodamizériából ...

A gyerekek nagyon élvezték, hogy előkerülhettek a nyári játékok, kb. fél óra alatt minden gyerek nyakik úszott a vízben. Áron pedig most, hogy gyakorlatilag minden fontosabb ételféle bevezetésre került, maga is válotatott a finomságok közül. Az alábbi képen látható fantasztikus sajtos kifli iránti olthatatlan vágyának velőt rázó sikítással adott hangot és konkrétan végigkergette érte házigazdáik legkisebb leányát a lakáson, mikor végre megkönyörültünk rajta és adtunk neki belőle ...

DJ Áron és GoGo Ákos mutatványán pedig fertengtem a röhögéstől, az egyik legnagyobb kedvenc a mai napon a rózsaszín szinti volt ...

Szóval igen jól mulattunk ma is, és remélem, így is folytatjuk, az időjárás jelentés holnapra még a mainál is melegebbet jelez.

süti beállítások módosítása