2004.03.14. 18:10 | Lucilla | komment

Na szóval jó kis sűrű hétvége volt ez. És még hol a vége?:) Ma reggel eszembe jutott, hogy holnap hétfő, és ha hétfő, akkor varrótanfolyam, és akkor gyakorolnom kell, aztán eszembe jutott, hogy holnap 15-e, azaz nem lesz varrótanfolyam, és jól elszomorodtam....

Tegnap esküvő, a gyerekre belga barástosnénk, aztán a nagyszülők vigyáztak, így hosszú idő óta először házaspár voltunk és nem szülők. Néha ilyen is kell.

A gyerek persze tündér, annyira tudja, mitől döglik a légy, akarom mondani, a  nagyszülők szíve mitől is kötődik végleg gúzsba. Ma például felkéretőzött a nagypapira, átölelte, mintha el sem akarná engedni soha, aztán hátradőlt, a nagypapi szemébe nézett és elrebegte olyan hangon, hogy papppaaa, hogy szem nem maradt szárazon. Ha lefilmeztem volna, csak giccsilleték lerovása után publikálhatnám:)

És most már konkrét tapasztalatokról számolhatok be pelenka-akciónk kapcsán. Ugyanis fogtam magam, és megvettem 5 db mosható nadrágpelenkát, meg egy csomag mosható és egy csomag eldobható betétet. Így, komoly 3 napos tapasztalattal a hátam mögött elmondhatom, hogy nem bántam meg az akciót. Igazából nem nagy macera, csak annyi van, hogy levétel után nem a kukába, hanem egy vödör vízbe teszem, és ha elfogyott, kimosom, erre általában 2 naponta fog sor kerülni előreláthatólag. Igazából ecetes vízbe kellene áztatni, de úgy gondolom, ez túl nagy áldozat lenne a részemről, így előzetesen konzultálva a forgalmazókkal sima vízben ázik, és normál mosószerben mosódik öblítő nélkül.

Node, mik is voltak az indokaim? Bevallom, nem környezetvédelmi megfontolásból tettem szert eme nagyszerű találmányra, hanem elsősorban a nyáron esedékes szobatisztaságot szeretném elősegíteni, de ha már környezetvédelem, hát örülök neki. Állítólag az ilyen pelusban jobban érzi a kölök, ha pisi van, ezért könnyebben leszokik a pelusról. Szerény 3 napos tapasztalataim alapján erre a felismerésre még várnunk kell, de mivel a pelenka néhány hónap alatt be fogja hozni az árát (sajna, nem ingyér volt), és hát a környezetvédelem sem utolsó érv, azt hiszem nem kell megbánnom a döntésemet. Egyelőre napközben használjuk, ideértve a délutáni alvást, illetve főleg ha itthon vagyunk, vagy kisebb sétákra, mivel a dögnehéz kölök+babakocsi-hoz nem kívánok egy vödör vizet is rendszeresíteni. Így éjszaka és hosszabb kitérők esetén maradunk a környezetszennyezés és kényelem bűvkörében.

És tapasztalt anyukáktól is hallottam, hogy majd ha csak éjszakára kell pelus, és akkor sem mindig, akkor is kifizetődőbb ezt használni.

süti beállítások módosítása