2004.11.22. 20:17 | Lucilla | komment

11. nap a gyötrelmes légcsőgyulladásból. Továbbra sincs semmi javulás, már odáig jutottam, hogy megnéztem a háziorvos rendelési idejét... Egész napom köhögéssel és fuldoklással telik.

Viszont Ákos ismét ledöbbentett: fogta magát és kapásból elszavalta nekem a Bóbitát. Ő, aki eddig az álljhapirosvárjhasárgamehethogyhazöldalámpánál nem volt hajlandó hosszabb verseket megtanulni. Most meg tanulás nélkül elmondta. Igaz, ha ötszázszor nem daloltam el neki különféle éjszakai időpontokban, akkor egyszer sem. És nem maradhat ki mostanság az álla a puszisorból...

Az intimtorna pedig nagyon jó volt. Az elején nem hittem el, hogy odalenn  külön mozgatható izmok vannak, most már tudom mozgatni is őket. Megtanultam minden élethelyzetben elkerülni a felesleges alszervi terhelést, és azt is, hogyan kell karbantartani az altáji izomzatot. Azt is megtudtam, hogy állítólag a pasik szerszáma a dohányzástól 1-1,5 cm-t rövidül néhány év alatt. Mondtam is, ha ez lenne a dobozra nagy betűkkel rávésve, tuti, hogy azonnal minden pasi elhajítaná a cigit. Most már csak gyakorolni kell. Ami nem lesz könnyű, tekintettel arra, hogy mostanság vízszintes helyzetben azonnal elalszom, márpedig ezeket a gyakorlatokat este és vízszintesben tanácsos végezni...

süti beállítások módosítása