2004.12.03. 21:38 | Lucilla | komment

Mikulás maraton 1. nap

Már hetek óta készülünk Ákossal a nagy találkozásra a télapóval, olyan sokat énekeltük a Hull a pelyhest, hogy Ákos szépen ezt is megtanulta, igaz, csak suttogva énekelte el ezidáig. A munkahelyem mára szervezte a Mikulás-ünnepséget, ebből Ákost sem hagyhattam ki. Nagyon jó kis műsor volt. Először a gyerekek uzsonnáztak egyet, közben végigmutogattam Ákost a kollégáknak, mondanom sem kell, mindenki odavolt tőle. Volt, akitől külön ajándékot is kapott a kis huncut, ennek annyira örült, hogy hazáig szorongatta a csomagot. Aztán lementünk a nagyterembe, ahol már gyülekezett a többi gyerek. Ákos rögvest belevetette magát a tömegbe...

Aztán kezdődött a mulatság. Volt zenekar, mindenféle vicces feladattal, aztán jöttek a krampuszok, és elénekeltük együtt a hullapelyhest és a Télapó is bejött. Hozott sok-sok csomagot, én is kaptam egyet:

Mivel télapó van, anya megengedte, hogy megegyek egy csomó csokit. És én nem voltam hálátlan, anyát is megkínáltam.

süti beállítások módosítása